För några veckor sedan var jag, Johan och Leo ute för att fota julkort. Det blev några riktigt fina där vi valde ut 2 stycken som skickades ut till familj och vänner. Här får ni se en hel del av korten som vi tog, en del bättre än andra och en del som blev misslyckade, allt går ju inte super under en fotografering.
 
Jag vill också önska er alla en GOD JUL!
 
Leo med tomten, helt otroligt snäll var han att sätta tomteluvan på och stilla satt han oftast.
Älskade underbara hund. Jag älskar denna bilden <3
 
Tänk om matte hade kunnat se snygg ut när hon sprang också.
Ibland blir det helt enkelt fel.
 
 
Johan och Leo
Mina finaste pojkan <3
 
 
Allt kan inte bli bra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag måste lära mig att sträcka på mig ordentligt!
 
 
 
 
 
 
Denna älskar jag också :D
 
 
Varför tittar jag helt fel?!
 
Typiskt att jag blundar :(
 
 
 
 
Någon är en godisgris ;) Kolla ögonen på Leo :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej