På dagen på nyårsafton var jag, hundarna och Johan ute och gick en rejäl promenad så hundarna skulle vara lite trött till kvällen. Vi hörde lite raketer då och då men det gick att ha David under kontroll även om han blev lite rädd då och då. Leo var dock helt oberörd. david hade vi i lina hela promenaden dels för han inte riktigt lyssnar när han är lös och dels för att han inte skulle bli skrämd av raketer och försvinna. Eftersom Johan var med så lyckades jag få en hel del bilder på hundarna i rörelse vilket alltid är roligt. När jag är själv ute med dem och fotar blir de gärna stillastående och passiva. Här kommer bilder, det är en hel del.
 
 
Här har jag lekt lite med redigeringen.
Mina fina killar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kan knappt andas när jag ser denna bilden på David! Är det där verkligen min lilla hund! Har är så otroligt vacker att jag inte kan titta mig mätt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej