Hej!
Äntligen orkar jag skriva om resultatet av AFEC finalen på My Dog. Vi åkte vid 4 på morgonen ner till Göteborg jag och Johan, vi var framme vi tjugo över 7 och begav oss in på mässan. Tävlingen började 9 och vi passade på att rasta Leo samt förberede oss inför tävlingen. Leo och jag startade som nummer 7 och vi fick till en hyffsad start. Han gick okej var inte särskillt berörd av miljön mer än att han igen fastnade lite i runt samt att han missade på de svårare partierna i programmet. Men han var fantastisk han jobbade på precis som vanligt (för ja att fastna i runt kan han göra även annars) och 'ven om vi fick till en lite halvdan start räckte det till en 8e plats med CERT poäng vilket kändes helt fantastisk. Vi har fortfarande en bit kvar till toppen men vi närmar oss och jag hoppas att vi snart får till programmet riktigt bra. Vi fick i alla fall 23,40 poäng och det känns som om vi har höjt våran lägsta nivå en hel del. Det var väldigt roligt att se alla de andra super duktiga ekipagen och inspereras utav dem. Efter tävlingen och prisutdelningen där vi fick en fantastisk rosett så gick vi lie på mässan innan jag ocg Johan begav oss till Universeum när vi ändå var i Göteborg och gick där en sväng innan vi åkte hem. Film från starten kommer men bjuder på några bilder från prisutdelningen samt några bilder jag tog idag på Leo med rosetten.
 
Prisutdelning
På väg till prisutdelningen
Leo med sin rosett i finalringen :)
Banvandring
Beundrar rosetten
Sötaste
 
Leo med rosetten idag
Leo med den helt fantastiska rosetten från idag :)
 

Kommentera

Publiceras ej